zaterdag 12 augustus 2017

Studio Light Workshopdag 23 september - Vouwkaart

Op zaterdag 23 september staat er weer een super gezellige workshopdag op de planning, deze keer met de prachtige producten van Studio Light.

Tijdens deze dag ga je 3 workshops volgen waarbij je in totaal 4 creaties gaat maken.
Vandaag wil ik jullie de eerste creatie laten zien, namelijk deze vouwkaart met de papierlijn "Woodland Winter" van Studio Light.


Karen Hemel heeft dit patroon helemaal uitgewerkt voor jullie en is dus exclusief voor de workshopdag op zaterdag 23 september.


Aan de rechterkant heb ik 2x een hoekje geplakt van Studio Light, wat is dit een mooi fijn randje zo hè? De rondjes met de tekst WINTER heb ik uit de bovenkant van het stansvel geknipt. Eigenlijk is het afval, maar is zonde om weg te gooien toch? ;-)


In het midden hebben we een leuke tekst, deze komt uit het stansvel van Studio Light, EASYWW577. Ook de boomstronken, vogel en denneappel komen van dat stansvel.
Verder voor de decoratie nog een rietje met sterretjes, wat jute touw, gouden besjes, klein kraft labeltje en wat sneeuwbolletjes.


Aan de rechterkant heb ik ook nog 2x het hoekje uitgestansd en opgeplakt. De banners met tekst komen van het stansvel van Studio Light.

Ik hoop dat jullie deze kaart leuk vinden? En misschien zelf ook wel zouden willen maken?
Meld je dan nog snel aan voor de workshopdag op zaterdag 23 september. Er zijn nog een paar plekjes beschikbaar.



De overige voorbeelden maken wij binnenkort bekend.

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Als je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel:

Studio Light - Woodland Winter - Stansvel EASYWW577 Studio Light - Woodland Winter - Scrappapier SCRAPWW01 Studio Light - Basics - Cutting & Embossing stencil - STENCILSL40 Kraft cardstock AtBelle - 300 grams - 20 vel - 30,5 x 30,5 cm DecoArt Media - Crackle Paint White Belletjes met kruisopening - 8 mm - Rood/WitAccessoires - Halfparels ivoor met gouden rand - 4mm Prima Marketing Distress tool


2 opmerkingen:

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX